Be a Supporter!

SplurgleSplurgle

Main News Movies Games Favorites Reviews Stats 293 Fans
Follow Splurgle

Contact Info / Websites

Entry #1

I would just like to say...

7/19/07 by Splurgle

I would just like to say that I love the new layout and I love you all.


Comments

You must be logged in to comment on this post.


SnakeHankSnakeHank

9/22/07

i like u as a friend


cheesecampcheesecamp

9/20/07

he probably had to move somewhre else or something


cheesecampcheesecamp

9/20/07

hes alive thank god


poninjaponinja

9/19/07

well 4 days left for Madness Day 07 and i dont see it


Delta66Delta66

9/19/07

That was today btw


Delta66Delta66

9/19/07

SPLARGLE WROET:
I am probably the laziest asshole in the world. Despite my summer of job searching and community service, I seriously had no time to be on mc.net at all, or, be on the internet at all. I don't think ME5RE would be out for Madness Day, but, as long as I release it, I will feel a lot better. It would only be like a week or so overdue tops.

I'm sorry for abandoning it. <=[


Delta66Delta66

9/19/07

HE IS ALIEV AND KIKCING


your seriously worrieing me, splurgle. You have alot of respect, so since you havnt talked to us mc.net users, were worried that your dead, please be alive. ]'=


cheesecampcheesecamp

9/18/07

0_0 guys stop saying hes dead your freaking me out


Delta66Delta66

9/18/07

OH HOLY LORD, HELP US JESUS! D:


We havn't heard from you in like a month, you aren't dead are you?

Max, MAX, MMAAAAAAAAAAX!!!!!!


cheesecampcheesecamp

9/17/07

september 17th? me5re?


Delta66Delta66

9/15/07

HEY UMMMM GET ON THE INTERNET PLS


Wolfen2333Wolfen2333

9/15/07

<3

Anyway, yeah, someone submitted a phony ME5RE. Can't wait for you too submit the real one today.

(This being inferno from mc.net)


Alpha-NuvaAlpha-Nuva

9/15/07

Splurgle. Someone submitted a spam ME5RE, if you haven;t noticed.


Delta66Delta66

9/14/07

TOMARROW


Wouf!do not forget to give some food im hungrey!

-Ur dog


Alpha-NuvaAlpha-Nuva

9/11/07

Make a new post and give us all a teaser/update.


Delta66Delta66

9/7/07

Wait, are you seriously 15?


karthonkarthon

8/28/07

OOOOHHHH!!!! IT'S SO NICE!!!!!! :D :D :D :D :D


the madness elimination series is great, will there be a #6, cus that would be pretty good, tell me if there will be


cheesecampcheesecamp

8/25/07

=] thanks for loving, hope elimination 5 RE comes out good. Are you gonna make more elimination after 5? cause if you do, make the eliminator go after another person, just a suggestion.


coolman334coolman334

8/23/07

yo surgle your awsome your flash madness moveis are high score i love to watch your madness movies again and again:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


[He made like a 600 frame link, he touched up the eliminator, he created 2 head views, and I guess that's it. Am I missing something?]

Pipe room, chainsaw'd head, ending ideas, several bloods, ferrari 3/4 view, mutilated hands. And I think there might still be more.

Sorry, I have such a huge ego. XD


Hai splurgle. =D

Good luck with 5RE.

8/6/07 Splurgle responds:

=D Thanks!


poninjaponinja

8/3/07

hi keep working on madness flashes =)

P.S.ME5RE is going to be on madness day?

8/4/07 (Updated 8/4/07) Splurgle responds:

A week before Madness day. It's a killer project. =]


Hey Splurgle!
I love too much your elimination série :D


You dont like the guys are spamming the portal but you like TheStarSyndicate rofl!i will kill you with a spam/sprite/tweened/scene creator flash >=D

fluffy>you

-Antoine, the guy who wanted to be so friendly with you </3

PS: I dont fucking care if my english is bad

7/31/07 Splurgle responds:

Stop posting here. I don't give half a rat's ass what you do.


ConalConal

7/30/07

Lol, i found your profile becuase i looked through my first PMs to give me memories of being a noob, i saw that PM you sent me :)

7/31/07 Splurgle responds:

I'll add you. =]


Thanks for <3 ing me.

And you and alpha are really working on this together? Nice, with both animation skills combined, who knows what you can accomplish

7/30/07 Splurgle responds:

He made like a 600 frame link, he touched up the eliminator, he created 2 head views, and I guess that's it. Am I missing something?


jallo212jallo212

7/28/07

HI ALPHA!!!BIG FAN!!


Alpha-NuvaAlpha-Nuva

7/22/07

Aw. how sweet.

LOL, how ya doing? Good luck with ME5... I dunno if I should reveal the full name yet... -_o


jallo212jallo212

7/20/07

thx 4 the whole "luv u" thing.I luv ur flashes!!!bye!!